Tuesday, January 30, 2007

F**K those people who have bad mouthing me about my carreer. Is it so difficult to start your own carreer without having people saying nasty things about it? Are you just f***king jealous or what? And what is it about being so glamourous working in the industry that I'm in. Forgodness sake people, I've not even start my training!
Give me some space to breathe!

How glamour can you be by serving people hot coffee or tea?? Think about it!!

*susah sangat ke nak cari rezeki yang halal?? takde keja jadi cakapan orang, dapat keja pun jadi cakapan orang. Tak faham betul orang yang bodoh ni semua. Dulu, kau jugak yang berura-ura sangat suruh aku try interview sinilah sanalah, but than, bila aku dah dapat, kau cakap yang bukan bukan lak. Nak cakap kau kolot, tapi kau educated, cikgu lagi kat secondary school. Haiz. Kalau iri hati sangat pun, tak payah lah nak cakap bukan bukan kat mama aku.
.'KALAU TAK SUKA DIAM, KALAU SUKA KASI PERANGSANG'.
Nilah orang melayu kita, susah betul nak maju.
Uuurg tak sabar sangat aku nak pergi Night Safari this Sat. Aku rasa tengok babi hutan kat Zoo tu lebih nikmat daripada teringatkan muka kau yang kuali kemek.

No comments: